by amanda

|
hejsan allihoppa ! förlåt att jag inte slängde in ett snabbt inlägg förut medans jag var hemma men jag hann verkligen inte. menmen, när jag vaknade märkte jag att klockan var 10 över 7 fast jag ställt den på 10 i (a) haha, och jag skulle till pappas jobb som ligger 15 minuter från globen så jag fick panik ! jag skulle jue typ åka hem ifrån halv 8. men jag hann i allafall nästan till jobbet. jag gick hem ifrån 5 över halv och tunnelbanan gick 20 i så jag fick springa hela vägen. i blåsut var i allafall filippa möller så jag pratade med henne en station och sen gick hon av. jag skulle jue till gullmarsplan. menmen jag kom i allafall till jobbet 5 över 8 ! då tog jag av mig, började räkna nycklar och sen kom farfar. då kunde jag ta det lite lugnare i allafall. idag har jag som sagt räknat nycklar och cylinderkärnor, det var ganska tråkigt men man måste göra det en gång om året så jag blev offret -.- haha, men jag fick fika, cola, kakor och sånt precis när jag ville så det var najs ! men globen var faktiskt mycket roligare, jag ska jue vara där imorgon. en dag före melodifestivalen !! haha, menmen. när jag slutade, faktiskt 14:10 drog jag hem med sällskap av farfar och sen åkte jag och mamma till farsta och köpte lite grejer till min födelsedag. jag fyller jue år på söndag ! : ) vad vi köpte berättar jag senare, men sen drog vi i allafall hem och ja nu sitter jag hemma och väntar på att middagen ska bli klar. föresten så är heidi klum tröja så jävla fin. vart köper man den ? vill verkligen ha en sån : ) men nu ska jag dra, pussar amanda <3
föresten, jag gjorde en nyckel också som det står amanda på, men den får ni bild på senare. det är alltså min hemnyckel och den är sjukt snygg ; ) aja, puss & kram §


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: