by amanda

|

nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. angelica och matilda gick precis, dem skulle till centrum och träffa linnea och hennes kopis sofie tror jag. jag var jätte trött så jag orkade inte följa med. idag var dagen faktiskt jätte mysig ! filippa var i skolan idag som hon inte har varit på dagar för att hon gjort illa foten så det var najs att få träffa henne igen. och så var skoldagen bra och sådär, och så är det sjukt skönt att jag kommit närmare dem som går i c:klassen eftersom jag faktiskt gått i deras klass med några därifrån den här veckan och även nästa. fast då har jue dem flesta praktik men.. dem är jätte roliga och sådär, det känns verkligen bra. om ni fattar ? jag har till exempel på mig viktors/victors mössa just nu som jag fick låna och honom pratade jag inte ens med innan. och på lektionen så satt jag filippa tage venne och viktor ( med k tror jag ) vid ett bord och skrattade, och hjälpte varandra och sådär (a) ! menmen, efter skolan så gick ganska många till centrum även matte och dem som var där igår så stog vi där i säkert 20 min och sen åkte jag, filippa, annie, venne och rickard till björkhagens skola och sa hej till några där och så fick vi med oss denise påvägen hem : ) venne drog hem när vi kommit till tunnelbanan igen eftersom han bor enda borta i västerhaninge. vi andra drog till skarpnäck, sen åkte vi till bagis och köpte en "vårglass" i allafall jag och denise. sen gick denise hem för att hon skulle på träning och rickard också men jag vet inte varför. filippa drog redan innan för hon skulle träffa elin, och så träffade jag och annie matilda i allafall. vi gick till tunnelbanan och när den kom så såg vi redan så vi åkte med honom till gullmarsplan och sen åkte vi vidare till skanstull och bytte tunnelbana dära. när vi kommit till kärrtorp i allafall så gick vi hem till mig, jag bytte till byxor, vi åt lite allt möjligt och lyssnade på musik och sen gick dem jue som sagt. jag är ensam hemma nu också så jag ska passa på att sätta på högmusik och bara låta tankarna flyta bort som jag brukar göra (a) här kommer en bild på mig idag i viktors mössa och dagens outfit, fast jag hade tights innan jag bytte till jeans. men nu ska jag gå, puss & kram amanda <3
 

Anonym

hah du är cool i viktors mössa

a

Anonym

hah du är cool i viktors mössa

a



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: