by amanda

|
nu är jag äntligen hemma ! jag sitter och äter middag framför datorn, jag är ensam hemma så jag passade på. syster är med kompisar och pappa på något kalas jag inte ville följa med på. jag ska nog bara vara hemma resten av kvällen om jag inte ska ut och träffa annie senare men jag orkar inte gå ut för det är så kallt, men vi får se. när vi kom till centrum idag så var mattias, max, tobias och philip dära så vi stog med dem, pratade och skrattade som fan. i allafall jag, man blir alltid på bra humör när man är med dem. sen kom olivia och natou, natou skulle typ hem och äta så olivia var med oss en stund sen drog hon hem och åt. föresten så drog max ganska långt innan det, men i allafall så kom linn som jag saknat så länge. hon skulle hem till emelie så bor en liten bit bort så jag sa till dem andra att jag skulle följa linn men att jag skulle komma tillbaka sen. men philip gick också hem och åt, och precis när vi var utanför emelie så ringer annie och säger att hon är påväg hem för att hon trodde att jag stack. matte och tobbe hade tydligen också gått hem, så jag drog också hem. men nu ska jag äta färdigt, dagens outfit kommer snart. puss & kram amanda <3

denise och linnea, jag saknar er <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: