by amanda

|
nu har jag precis städat hela mitt rum, eller i allafall rensat det ! jag blev av med 2 proppfulla påsar med skit saker och 2 änny fullar påsar med en massa kläder. jag tror att jag ska ge bort dem, asså lägga dem i en sån här låda som går till barn i andra länder. så blir det nog, i allafall om jag får bestämma. när pappa kom hem i allafall så gjorde han middag och sen hjälpte han mig med rummet. vi satte upp 2 speglar och lite annat så det ser mycket bättre ut nu ! det känns som mer utrymme och sånt där ! pappa visste inte heller hur man la in bilder så jag blev skit sur, men någon kompis kanske vet så vi får se. men nu ska jag snart ta mig en dusch eller så gör jag det imorgon. puss & kram amanda <3
föresten, här kommer några fina bilder på mig och paulina älskling från när hon var på mitt land för flera år sen. 2-3 minst i allafall, tack för alla gånger du funnits här för mig !
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: