by amanda

| New in, Vardag
hejsan allihoppa ! saknat mig ? (a) förlåt för att jag inte kunnat skriva men jag har haft fullt upp hela dagen i stort sätt. innan gästerna kom så städa jag lite grann och så gjorde jag tårtan på mitt egna recept. den vart faktiskt jätte god (a) tova var kvar och hjälpte till och hon var även kvar när gästerna kom och åt med oss och sådär. det var verkligen mysigt. jag fick presenter, öppnade dem och sen åt vi middag. tacos faktiskt, efter det sjöng jag, syster och tova singstar och sen var det fika. dem sjöng för mig och vi åt och sen skulle tova hem så jag följde henne en bit. när jag kommit hem igen gick jag snabbt in och kollade en grej på datorn sen gick jag till kärrtorps centrum, tog tunnelbanan mot bagis och mötte filippa. vi åkte till hammarbyhöjden, sen åkte vi hem igen. jag till mig och hon till sig, ganska onödigt jag vet menmen. gästerna gick precis och jag sitter som sagt framför datorn och praktiserar. nästa vecka har b:klassen praktik och vecka 11, 12 och 13 så har vi blandat klasserna. så jag kommer gå i c:s klassrummet med några från a,b och c och följa deras schema. dock så slutar dem 2 varje dag nästan och i min vanliga klass slutar jag halv 2 -.- menmen, dem slutar i allafall 14:20/14:40 på fredag istället för 15:20 ! men jag går bara med dem i 2 veckor. jag går med filippa, venne, fred, fredrik, hanna, madde och några fler. men tyvärr så kommer som sagt inte b:klassen vara med oss nästa vecka. och veckan efter det har c:klassen praktik och filippa åker bort. så jag är typ själv då -.- menmen, jag får väl hänga med fred, fredrik och några på lektionerna. och elin och matilda på rasterna och lunchen för annie åker också bort med filippa. menmen, nu ska jag dra. puss & kram amanda <3 och juste jag glömde säga att jag fick mobilen jag ville ha ! !

lecoq skor .

mobilen !

vitt linne.
  
hello kitty spegel,  hello kitty bh & någon choklad, det är flera nötcreme i (a)

grå tubkjol.

platt-tång.
 
present kort farsta, 250 kr. mascara och nagelfil.
hårfön.
  
bok, örngott & parfym.
  
påsklilja, presentkort på bio typ & present kort på gina 300,
 
några krämer.

adidas tröjan.

tårtan jag gjorde (a)