by amanda

|
är det någon mer än jag som är besviken på melodifestivalens resultat ? malena var verkligen inte bra och jag ville att e.m.d skulle vinna ! dem var helt klart bäst ! menmen, nu är det 15:onde mars och det tyder bara på en sak.. att jag fyller år ! imorgon, eller snarare idag så ska jag träffa matilda på dagen och vid 5-tiden så kommer det gäster hem till pappa. jag är hos mamma nu så hon sjunger för mig imorgon bitti klockan 10 (a) så jag ska helt enkelt möta matilda vid 11:45 tror jag men vi får se. jag vet inte vad vi ska göra ännu men det blir väl ute/inne, ensamna/flera : ) jag hoppas verkligen mest av allt att jag får en ny mobil ! och så fick jag en komentar av söta daniella och hon undrade vart jag har gjort bilderna. och det tänker jag faktiskt inte säga för det är hemligt .. men nu ska jag gå och ta mig ett glas juice. puss amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: