by amanda

|
jag har aldrig gillat Caroline af Ugglas men när man ser alla sidor där folk klagar på henne så kan jag inte bara låta bli att tycka synd om henne. hon är annorlunda och det är väl tur att någon i allafall är det, hon går sin egna väg och står på sig själv. jag hoppas att inte folket som är emot henne idag lyckas trycka ner henne. hon är värd något mycket bättre om man frågar mig. hon skulle förtjäna att vinna idag men verkligen inte för hennes låt, för den är så dålig ! jag tycker att E.M.D ska vinna och jag har röstat på dem. menmen, nu ska jag återgå till tv:n. puss & kram <3
selma

håller med dig. hennes låt var inge vidare, men alla dessa folk som trycker ner henne har ingen rätt till de. men tycker endå hon är en skön brud som bara allmänt njuter av livet =)

Anonym

hon e skit dålig!!

mimmi

hennes mans dotter går i min klass :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: