by amanda

|

det är panik här hemma, mobilen och hemtelefonen ringer hela tiden. mamma, jouni och syster är ute och kollar på kläder. när dem skulle åka hem igen hade dem tydligen tappat bort bilnyckeln så dem ringer först och ber mig åka in till skanstull för att lämna den. så jag börjar klä på mig, och när man nästan är klar ringer pappa och säger att han ska åka in med bil och lämna den ! jag som hade klätt på mig -.- men det var uförsig skönt så jag slapp sitta i mjukiskläder hela dagen. jag hoppas på en utgång senare men vi får väl se hur det blir med det. jag har bara varit hemma tills nu, duschat och suttit framför datorn. men nu kommer bilderna jag gjorde och den som saga gjorde. tack gumman, puss <3
  



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: