by amanda

|
hejsan allihoppa, jag vaknade för ganska länge sen men orkade inte gå upp så jag låg kvar i sängen i säkert 2 timmar och sen gick jag upp och kollade på tv. jag blev för en stund sen ensam hemma så då loggade jag in på datorn, tova fick i allafall inte stanna hemma idag så jag ska inte träffa henne, och inte amanda heller för hon orkar inte åka så jag vet inte vad som ska hända idag vi får väl se. jag sitter helt oklar i mjukisbyxor och mammas tröja så det blir ingen bild. igår fyllde leonard år, idag madde, imorgon fyller jag år, och denise på måndag (a) haha, men nu ska jag dra. puss & kram §


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: