by amanda

|
att kalla någon hora, hur patetiskt är inte det egentligen ? jag tycker det är bland det mest omognaste som finns, speciellt om den som kallar vet att man är oskuld. vad finns det för menning att kalla någon hora så länge man är oskuld ? det förstör bara en tjejs självförtroende. jag har blivit kallad det många gånger trots att jag är oskuld och jag blir lika förvånad för varje gång jag blir kallad det eftersom det bara är killar som vet att jag är oskuld som kallar mig det. hora är ett grovft ord för många tjejer, ett ord som tynger ner och förstör. jag gillar det inte, jag hatar det ! är det någon som håller med mig ? ibland slänger man bara ut ordet men det finns faktiskt något som heter "tänka sig för" jag har aldrig blivit kallad hora av någon tjej så därför skriver jag själv mest om killar. jag förstår bara inte, vad är grejen ? vad tjänar man på ? jag är jävligt trött på det här, så många tjejer det finns som blir kallad en massa skit och som sen mår dåligt som f*n för det. usch, fy och blää !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: