by amanda

|
.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
    älskar dig <3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
    kej då sliter vi den frågan när kommer du då <3

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
   vi är bäst <3
     
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
    älskar dig syster !!! 
    

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
älskar dig <3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
    mm pullar du då <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
     :/ jag kommer sakna dig.

8. Vad vill du höra mest av allt?
    storesyster <3   

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
     hade du verkligen velat och verkligen försökt glömma honom
    så hade du gjort det för länge sen. kan du inte bara förstå ditt eget bästa ?
10. Din romantiska replik?
       ja blir i allafall inte hatad och dissad av alla mina vänner

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
    älskar dig.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: