by amanda

|

för en stund sedan gick elin och filippa hem för att dem skulle äta. jag hade ingen lust att följa med så mamma och syster kommer hit till pappa om en stund och hämtar mig. vi skulle spela playstation men det gick inte att koppla in -.- så vi gjorde makaroner och åt dem med ketchup till. faktiskt ganska gått men dem langade i med sjukt mycket smör så det var lite för mycket smörsmak. fast det var okej : ) idag på jobbet, jag skulle jue berätta mer men det finns inte så mycket att prata. jag skrev i allafall att jag bytte lampor och sådär .. och det gjorde jag med en annan kille än den som jag egentligen ska vara med. jag har nu provat på driftingengör, sånna som håller på med rör och sånna som byter lampor och grejer. bara för det så kommer jag inte ihåg vad dem heter (a) haha, men idag fick jag byta lampor och grejer i några timmar innan jag slutade. det var faktiskt det roligaste, fast jag tog typ bara ut lampor i förpackningar : ) men i allafall, killen som jag fick vara med då var typ 18 år tror jag, och så var han inte helsvensk tror jag. han pratade sjukt mycket och sa typ fan och asså hela tiden ! jag kanske ska vara med han en stund på fredag också men vi får se. och juste ! det är klart nu att jag ska vara i globen på fredag och chilla med kändisarna ; ) men nu ska jag dra, puss & kram amanda <3


gammal bild men hittade ingen annan (a) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: