by amanda

|

när tilda och svante gått för att möta denise så hade denise väntat på dem i 40 minuter utan att dem kommit så denise kom hem till mig och väntade. så dem ringde denise från en av svantes kompisar eftersom dem inte hade några pengar själva och frågade vart hon var så denise vad dem komma hem till mig. och när dem kom så var vi inne i mitt rum, satt framför datorn och pratade o.s.v efter en stund ville denise och matilda ha glass så matilda och svante gick till dalens centrum och köpte det medans jag hoppade in i duschen och denise satt brevid och väntade. precis när jag var klar, asså kom ut från duschen kom dem tillbaka så jag öppnade och satte på mig kläder. och när jag var klar så skulle tydligen svante hem så jag sa hej då och sen fixade jag klart mig. klockan hade då hunnit bli 4 och jag hade inte ätit något på hela dagen och matilda och denise ville till donken så jag följde med. så helt plötsligt får man sms från annie där det står att dem inte kan vara för att deras föräldrar ville att dem skulle vara hemma när jag väntat hela dagen. menmen jag var jue i allafall inte ensam. vi satt på donken skit länge och pratade och sådär. sen skulle denise hem så vi följde med henne hem och sen ville matilda ringa på leon men han lackade och sa att han aldrig mer skulle prata med mig eller vara min vän -.- jag tror vi bråkar nu, men jag hoppas att det inte varar länge. men nu ska jag gå, pussar <3
flera bilder från idag kommer imorgon !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: