by amanda

|
hejsan allihoppa ! sitter hemma, och har precis varit och handlat åt mamma som är sjuk IGEN -.- direkt efter jag slutat jobbet drog jag hem, jag skulle egentligen träffa rebecka som jag inte varit med på skit länge men hon ville att maja skulle vara med. men jag var osminkad, hade arbetskläder på mig så jag orkade verkligen inte. i allafall, jag ska vara i globen imorgon också och på torsdag hos pappa för det vart ändringar. och på fredag får jag bestämma själv .. vi får se. idag har jag fottat skit mycket, sett en massa nytt, kollat scenen som melodifestivalen ska vara på, kollat deras rum, sminkrum och annat, hjälpt till och bytt något rör, intervjuat och mycket annat. jag är som sagt hos mamma idag så jag kan inte lägga in bilderna men dem kommer någon annan dag ! det var sjukt najs i allafall. vi får se om jag går ut senare men jag tror inte det, jag ska göra maten idag också. men nu ska jag dra, pussar amanda <3
slänger in en bild på dagens outfit efter jobbet! §

tröja: puma.
linne: cubus.
tights: jc.


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: