by amanda

|
sitter hemma, lyssnar på musik och chattar. som vanligt helt enkelt. som kanske dem flesta vet så loggade någon in på leons pea och sa att han var tillsammans med någon tjej. och leon påstår såklart att det är mit fel, han säger att det bara är jag och linn som kan det och att det inte är linn men han har inga bevis. shiit, hur moget på en skala 1-10 är det att anklaga någon när man egentligen inte har en anning ? det var inte jag, det svär jag på. men han får faktiskt tro vad han vill, jag orkar inte bry mig. han kan komma tillbaka när han vet sanningen -.- menmen, filippa åt middag här och sen spelade vi lite på datorn. sen drog hon hem, fast jag följde henne till centrum och sen gick jag hem. jag är trött, har ont i magen som jag haft hela förra veckan också. jag börjar bli lite orolig om det har någon speciell betydelse eftersom jag haft det så länge ! pappa vill att jag ska gå till doktorn om det fortsätter men vi får väl se vad som händer. men nu ska jag dra, pussar amanda ! och föresten, glöm inte att komentera min blogg ! ni har blivit så dåliga på det "/ <3
Anonym

jag har ont i magen varje dag,lovaar. Och jag tror nog att jag inte tål nått..det är skitjobbigt..

Anonym

j*vla ful



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: