by amanda

|
hej allihoppa. sitter hemma, chillar och dricker varm choklad med filippa. föresten så har jag glömt att säga att vi praktiserar den här veckan. och jag praktiserar i globen. inte i någon affär utan i själva bollen. där jag har flyttat en ismaskin, fyllt någon grej med vatten och mycket annat. när min "handledare" jobbade med grejer på kontoret jag inte kunde hjälpa till med så fick jag kolla på tv och äta frukt : ) jag slutade klockan 3 och då kom filippa och mötte mig sen sprang vi på direkten till tunnelbanan och klippte mig. det vart ganska bra men kort tyvärr, jag som vill ha långt ! imorgon kommer jag också praktisera i globen och jag skulle ha gjort det på onsdag också men det går typ inte så jag ska praktisera hos pappa som låsmed i 3 dagar. filippa ska jobba med mig i 2 dagar och vi ska fråga om inte hon kan få jobba hos pappa med mig då. men eftersom det är melodifestivalen så kommer alla kändisar gå runt live där så pappa vill typ att jag stannar om det är okej så vi får se. efter frisören påväg hem så kommer det typ ett fyllo till oss som frågade om filippa var berusad för att hon dansade och sjöng eftersom vi lyssnade på musik. filippa hörde inte att han frågade så jag ba aa : ) haha, då började han snacka om att hans dotter var 25 och började supa när hon var 16. haha det var skit kul, och sen låtsades vi ramla och allting. menmen, nu sitter vi i allafall hemma. vi får se om vi går ut sen. föresten kolla in våran blogg som vi gjorde igår. puss & kram amanda <3

det här hade jag på mig när jag jobbade !

före klippningen.

efter klippningen.
Lena

Hej! Hitta inte på något bus i Globen, jag ska dit på lördag. Ha det bra på praktiken/Lena

matilda

Är det lena våran lärare? (A)

matilda

Är det lena våran lärare? (A)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: