by amanda

|
nu sitter jag hemma hos therese i norrtälje igen. det blev ingen buss utan jag ska bli hemskjussad av farmor. hon och hennes pojkvän är här nu och dem sitter och dricker kaffe. för några timmar sen drog vi och lämnade kalle som skulle på kalas och vi drog till stan och gick till " på g " en resturang för att äta lunch. sen när vi precis vart klara så ringer farmor och dem står i trappen och väntar så vi fick springa hela vägen hem. menmen, jag ska smsa fanny när jag är i stockholm så vi får väl se vad som händer. men nu ska jag göra lite grejs, puss & kram <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: