by amanda

|
hejsan allihoppa. nu har jag precis kommit till norrtälje. när jag kom hem efter att ha varit hos filippa gick jag och tvättade av mig sen gick jag till ica och köpte grädde till tårtan. när jag kom tillbaka gjorde jag klart alltihoppa och sen kom dem. hemma hos filippa hann jag i allafall se klart filmen wild child och för er som inte sett den så är den sjukt bra. i allafall, när gästerna kommit fick jag presenter och jag fick 900 kronor sammanlagt och så fick jag ett vitt linne från cobus och en rosa tröja från gina tricot. : ) sen fikade vi och efter det spelade vi lite spel på datorn och sen drog jag och karro eftersom vi hade lite brottom. nu sitter jag i allafall här hemma och väntar på att maten ska bli klar. och klockan 7 ska vi vara borta, jag är sjukt trött och höll på att somna på bussen.. jag tror inte att jag kommer hinna blogga mera ikväll men om jag hinner så gör jag det i natt när jag kommit hem från dem jag ska till. det finns ingen usb sladd här så jag hoppas på att bilderna kommer imorgon. och bara så ni vet så kommer det inga bilder från att jag åkte skidor för det fanns inte så många som jag trodde "/ menmen, jag slänger i allafall upp bilderna på presenterna, pengarna och dagens outfit. alltså kläderna jag fick. pussar amanda
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: