by amanda

|

svante ringde mig för kanske en timme sen eftersom matilda skulle vara med honom, denise var inte klar så matilda ville atr svante skulle komma hit så länge. jag som hade gått och lagt mig i sängen igen helt osminkad tyckte faktiskt det var okej men jag var tvungen att klä på mig, borsta tänderna och sminka mig lite. när svante kom hade jag och tilda precis spelat in en video när tilda dansar, så dom satte sig i allafall framför datan och bestämmde med denise. och när denise var klar så gick dom och jag sitter fortfarande och väntar på filippa och angelica men jag hoppas att dom kommer hem snart för filippa sa att dom snart skulle åka. men det tar jue typ 2 timmar att åka hem menmen. nu ska jag gå, pussar amanda <3 här kommer lite bilder från igår och imorse, och videon kommer senare §
    

Neas kusin.

Hej Amanda.

Jag känner inte dig men jag gillar din blogg ;)

Min kusin Linnéa ( www.hejjnea.blogg.se ) hade fått sin bloggdesign av dig. Skulle du kunna hjälpa mig med min ?

Vore shysst iallafall, du kan väl skicka ngn kommentar till min blogg till svar.

Kram :)

matilda

SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: