by amanda

|
hejsan alla sötisar ! mamma säger att jag måste gå och göra mig i ordning nu så jag ska bara slänga upp ett inlägg innan jag går. imorgon ska jag i allafall till skolan så det betyder att jag är frisk ! jag har precis ätit middag, det blev donken idag också eftersom mamma och hennes pojkvän jouni precis kommit hem från thailand så det fanns ingen mat hemma så det fick bli snabb mat. när jag kom hit tände jag i hela lägenheten, sen kom de. mamma betalda räkningar, sen handlade vi mat och sen drog vi till donken. köpte mat till mig och de köpte något annat på någon konstig grill. menmen, jag har inte fått något ännu men jag får säkert det snart (a) men nu ska jag dra, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: