by amanda

|
hur skulle du känna och reagera om du vaknade om en morgon och tillhörde den här familjen ? det här är sant, jag känner personerna. jag tänker inte nämna namn. men fattar någon hur de mår ?!


du och din syster bor tillsammans med eran mamma och pappa i en vanlig lägenhet. en dag när ni är väldigt små så flyttar eran pappa ifrån er utan andledning till en 2:a en bit bort. du vill flytta med din pappa men du får inte, för han skyller på att de inte får plats. du och din syster får bo kvar med din mamma som har blivit helt konstig. det ser ut som ett bomb - nedslag hemma hos er. ni får betala eran mat själva, det är disk överallt och ingenting är i ordning. det finns ingen mat hemma, ni får fixa allt ensamna medans eran mamma jobbar dag och natt och när hon väl är hemma så går ni förbi varandra utan att säga ett ord eller ge en ända blick. i julklapp får du en trisslott av din pappa.. och så säger han att han har varit med och betalt det andra som deras mamma köpt. när ni blir äldre hittar eran mamma en ny pojkvän som bor långt långt borta. hon tänker ta körkort och plugga klart sen tänker hon dra dit och lämna er ensamna. din syster är äldre än dig, så hon får göra vad hon vill nu men du är inte ens byxmyndig (stavning?) ni vet inte vad ni ska göra, hur ska de klara sig ?
Hannah

De får försöka leva bra så gott de kan , även om det är svårt :P<33

Anonym

Amanda lindstrand =) <3

gabriela

svårt att svara på... :(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: