by amanda

|
hejsan alla söta bloggläsare. nu har jag precis kollat på andra avenyn på datorn, jag kollade på datorn eftersom det inte spelas fören klockan 9 ikväll på tv och jag ska försöka att inte sitta framför datorn eller något sånt ikväll utan bara vara med mamma, men vi får se hur det blir. jag vet inte heller om mammas pojkvän kommer vara med eller om han åker direkt hem till sig själv i örebro. när jag gjorde lunch till mig själv också så skar jag mig på kniven, så det blödde på hela min hand fast såret vart ganska litet. jag har i allafall världens sexigaste plåster på mig (a) jag var tvungen att sätta på ett för jag ville inte ha blod i maten, menmen nu ska jag försöka rensa alla mina 300 mail : ) pussar amanda <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: