by amanda

|
jag sitter och gråter, jag orkar verkligen inte längre. min klass ska splittrs, dem som jag gått med enda sedan 6:års. det har alltid varit vi, det är dem som lärt mig så jävla mycket. dem som stöttat mig när något har varit svårt. dem som hjälpt mig i vått och torrt. dem som gör min dag, dem som får mig att orka fortsätta. dem som gör så att jag orkar ta mig till skolan varenda dag. nu splitras vi, och lärarna fattar inte hur mycket dem förstör. jag vill bara lägga mig ner och dö just nu, ingen förstår hur mycket ni betyder för mig. jag kan offra så sjukt mycket. jag vill inte leva utan er, förlåt för mina fel. </3

Mattias Max Tobias Alexander Fredrik Marika Janina Fred
 Love Svante Philip Sara Erika Elvira Maja Henrik Axel Filippa Angelica Matilda.

Ida

naw, jag vet hur det känns. På ett ungefär, jag har typ världens ångest för att min klass ska splittras i sexan :(

Det e jobbigt ja..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: