by amanda

|
förlåt att jag inte uppdaterade igår innan jag gick och la mig, men jag var riktigt trött och mådde inte så bra så jag orkade inte. jag gick i allafall och fixade mig, plattade håret eftersom det inte blev platta när jag plattade efter jag hade duschat igår och sen läste jag. när jag blev väckt imorse dunkade huvudet och jag kände mig jätte yr så jag sa till pappa att jag ville vara hemma och som vanligt så fick jag inte gå ut senare då. men mamma kommer jue hem idag så jag ska försöka bli bättre och jag måste ta mig ditt på något sätt. men jag lämnade cykeln hos henne igår så jag får väl säkert gå dit bort för jag vill inte åka tunnelbana när jag är sjukling. när jag gick upp i allafall så la jag mig framför tv:n och somnade där, sen vaknade jag 20 min senare utav att syster gått hemifrån utan att sänka radion som stog på högsta volym + att tv:n var på. så jag stängde av allt, kollade så att dörren var låst och sen gick jag och la mig igen. sen vaknade jag 10:40 av att pappa ringde och ville kolla så att allt var bra. menmen, jag har precis gjort mig en kopp varm choklad och ska snart sätta mig framför tv:n. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: