by amanda

|
hejsan allihoppa ! nu sitter jag hemma hos filippa och bloggar medans hon gör kladdkaka till oss (a) jag ska också hjälpa till jag ska bara skriva klart.

imorse när jag vaknade gick jag upp och duschade, sen fönade, plattade och sminkade mig och sen kom filippa. vi tog cykeln till skolan, alltså skjussade jag henne och sen gick vi in på lektion och var där hela dagen. när vi slutade tog vi cykeln hem till min mamma för att hämta mitt headset och äta lite hos mig men då var självklart karro där med en killkompis så vi stannade en liten stund och sen tog vi tunnelbanan till henne. vi läste lite bloggar och sen letade vi recept på kladdkaka : ) och nu fixar hon smeten, jag ska snart rycka in om 1 min : ) imorgon kommer min mamma hem från thailand så då ska jag säkert få en massa kläder eftersom hon smsat ganska ofta och frågat vad jag velat ha för färger. jag saknar henne verkligen, men nu ska jag hjälpa till. pussar amanda <3
yossii

haha, hoppas kladdkakan va god. haha vi ses <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: