by amanda

|
hejsan alla sötisar : ) jag drog direkt ut efter att jag skrivit det förra inlägget och träffade filippa. hon hade tydligen redan kommit hem fast jag trodde att hon inte skulle göra det fören klockan 6 för hon sa det. men det hade hon jue som tur var. så vi träffades i kärrtorp och sen tog vi tunnelbanan till hötorget. där kollade vi i några affärer och sen gick vi in på donken och åt varsin vanilj och jordgubbs paj. efter det tog jag en ballong och slog henne i ansiktet med den så då ville hon göra tillbaka så hon sprang efter mig genom hela weekends affären, och sen in på pub och så vidare. sen orkade hon inte mer så vi slutade spring runt och gick in på åhlens och kollade på parfymer sen åkte vi hem. när vi kommit till kärrtorp igen för att gå hem till mig såg vi en död råtta ! usch den var jätte äcklig. sen ringde annie och frågade om hon fick vara med oss, det fick hon såklart såvi gick hem till mig och sen kom annie. vi satt framför datorn och jag visade dem lite grejer på youtube. sen skulle annie hem och äta någonstans med sin mamma så hon blev upphämtad. och jag, filippa, pappa och syster drog till donken och pappa bjöd på mat. efter vi ätit skjussade vi hem filippa och nu sitter jag framför datorn. men nu ska jag ladda upp bilderna, puss & kram amanda <3
 
Tunäs

Häj du är skitsnyg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: