by amanda

|
hejsan alla söta "morgon pigga" enligt mig i vanliga fall (a) jag blev väckt för en timme sen av att annie ringde och frågade om hennes mössa var hemma hos mig -.- och sen direkt efter när vi lagt på och jag höll på att somna igen så ringer hannas mamma och säger att de ska iväg till hannas släkting som fyller år. så hanna vart tvungen att direkt ta på kläderna och spring hem. så hon hann inte äta frukost, sminka sig eller något sånt. menmen, jag gick upp och rensade lite bland gamla bilder och sen tog jag direkt upp blogg.se och började blogga. idag så vet jag inte vad som händer, jag trodde jag skulle vara med hanna men tydligen inte .. menmen, jag får väl hitta på någonting annat. idag kommer angelica och filippa hem från idre också. jag har saknat dem sjukt mycket ! men nu ska jag gå och ta mig en macka som fruskot eller yoghurt vi får se. bilder från igår kommer senare när pappa kommit hem. pussar amanda <3
   
Hannah

Saknar Filippa o Angelica!<3

Hannah

Fin blogg förästen :D<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: