by amanda

|
hejsan alla söta ! jag och hanna sitter framför datorn och har precis satt på den eftersom det har varit earth hour. det har varit släckt och avstängt i hela huset förutom att tv:n var på : ) vi kollade på robinson och åt godis. innan jag träffade hanna så var jag och fanny i farsta och köpte ett par chinos till henne. faktiskt ganska fina (a) sen åt jag en glass på donken och hon drack en cola. vi kom dit någon gång vid 8 och åkte hem halv 4. vi provade också kläder tsm och köpte ett bästis hjärta (a) sen drog jag till medis och stog och väntade på pappa och syster i söderhallarna. när de kom gick vi hem till farfar och åt middag där. sen tog jag tunnelbanan hem och mötte hanna i kärrtorps centrum. vi gick in på ica och handlade, när vi kom hem sjöng vi singstar och sen kollade vi på tv. jag vet inte vad vi ska göra nu men vi hittar nog på något. vi är ensamna hemma i allafall : ) det kommer bilder senare ikväll från dagen eller imorgon. puss amanda <3
 
 
Hanna

Vi hade roligast <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: