by amanda

|

hejsan : ) jag blev väckt för ganska länge sen av att pappa inte ville att jag skulle "vända på dygnet" -.- men jag låg endå kvar tills halv 12 sen orkade jag inte ligga kvar längre så jag gick upp, gjorde mig frukost och nu sitter jag och äter. idag blir det banan och yoghurt, jag gillar inte banan så jätte mycket men idag vart jag verkligen sugen på det så jag tog en. hanna är redan påväg till den saken hon skulle göra i södertälje så antingen blir det en hemma dag tills dess eller så går jag ut och träffar någon annan. vi får se, puss & kram amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: