by amanda

|
Nu börjar jag verkligen bli så himla trött ! det finns inga roliga inne på msn, alla har typ loggat ut. det blev som ni kanske märkte ingen utgång ikväll. jag har bara tagit det lugnt med familj och dator. jag väntar faktiskt på att pappa ska gå och lägga sig så jag kan kolla på tv en stund och sen själv gå och lägga mig. men han gör jue aldrig det -.- jag har ju tv i mitt egna rum men det måste vara en kabel för att kanalerna ska fungera så just nu kan man bara kolla på dvd. det är faktiskt synd, men pappa har lovat att jag ska få en sladd men det blir ju aldrig av ! jag fixade precis mig, tvättade bort sminket, borstade tänderna och smörjde in mig med någon salva från " the body shop " tror jag det heter men jag är inte säker. imorgon ska jag träffa hanna, och runt 4 någonstans åker jag till farfar med familj och släkt och äter middag där och sen när jag kommer hem innan sju i allafall så ska jag träffa hanna igen för hon ska sova hos mig ! det ska bli sjukt mysigt, pappa är borta en stund på kvällen också så vi är nog ensamna hemma. men nu ska jag dra mig, puss & godnatt. <3

så otroligt sjukt söt bild på filippa & runa ! <3
my elfstrand

som är tagen av mig ;P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: