by amanda

|
Hanna T. gick för bara en liten stund sen, hon skulle hem för hon fick inte vara ute längre för hennes pappa ville vara med henne. jag skulle egentligen vara med Hanna S. och Elin idag men elin vart sjuk och hanna är fortfarande på sin praktik tror jag och svarar inte på mina sms -.- Karro ska snart ut och jag vet inte när pappa kommer hem så jag kanske är ensam hemma en stund idag också, det är faktiskt riktigt skönt. Men fan att det ska snöa nu igen "/ ! jag tror nog inte att det blir någon mer utgång idag, men vi får se. Annars blir det bara en mysig hemma kväll. Jag och Hanna hade faktiskt riktigt mysigt idag. När vi kom hem satte vi på musik på datorn och så plattade jag hennes hår samtidigt. Det tog väldigt långt hår eftersom att hennes hår är så himmla tjockt som man kanske såg på bilden ? Sen satt vi i mitt rum och bara pratade, sen kom Karro hem så vi sjöng singstar och sen gick hon. Men nu ska jag också dra mig, pussar amanda

Bild på Elvira min älskling, jag saknar dig så sjukt mycket. Jag älskar dig bästevän§


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: