by amanda

|


Att beskriva kärleken till någon man älskar är bland det svåraste som finns. Hur ska man kunna beskriva sin kärlek när orden inte räcker till ? Det är omöjligt att kunna beskriva känslorna jag har för er, de är alldeles för starka. Jag skulle kuna göra så mycket för er, för att ni ska bli nöjda och trivas med mig. Jag vet inte vad jag hade gjort och vem jag hade varit idag om inte jag hade haft er vid min sida. Ni får mig alltid att vilja kämpa extra mycket, ni får mig att orka stå på mina ben. Ni är allt jag har önskat mig, allt jag behöver. Ni förstår inte min lycka, den lyckan jag bär inom mig. Ni är dem bästa jag har, de enda jag behöver. Jag vet inte hur mycket jag skulle kunna offra för att få ha kvar er i mitt liv, men det är en stor del. Ni är dem som står mig närmast, de jag aldrig kommer att överge. Jag ska hålla om er hårt, finnas där när ni behöver mig. Jag ska hjälpa er när ni sitter i klistret, för jag vet att ni skulle göra det för mig. Ni är äkta, sånna vänner som alla skulle behöva. Men jag fick chansen, den vill jag aldrig sumpa. Jag är stolt över er, ni är det bästa som har hänt mig. Vi passar ihop, så enkelt är det. Alla vet att det är så, och ingen kan skilja oss åt. Våra minnen, vi har alldeles för många. Dem går inte att räkna, och de är oslagbara ! Jag gör allt för er, det hoppas jag att ni förstår.
Jag hoppas att ni har förstått en liten del av hur mycket jag älskar er, hur mycket jag behöver er. Jag skulle aldrig någonsin kunna leva utan er, lita på det. Jag älskar er mer än någonting annat.
  



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: