by amanda

|
nu sitter jag hemma, my gick härifrån klockan 8 men jag kunde inte blogga direkt då för jag väntade tills hon kom hem och kunde ladda in bilderna på datorn som vi tog, för jag kan tyvärr fortfarande inte ladda in. jag har laddat in från pappas mobil de senaste dagarna men han är inte hemma och jag vet inte när han kommer hem. jag kunde jue inte vänta med bloggandet hur länge som helst för jag vet jue att ni saknar när jag inte skriver (a) ; ) eller ? "/ haha, men jag har precis fått bilderna och ska hjälpa min kompis med ny design till hennes blogg. jag är trött och orkar egentligen inte men man tjänar på att vara snäll, jag och my satt framför datorn ikväll och så gick vi snabbt till kärrtorps centrum och köpte varsin klass också ( tjockisar ) : ) sen gick vi hem, tog massa bilder och sen gick hon. men nu ska jag också dra mig, pussar. §
    


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: