by amanda

|

jag har precis kollat på top model och väntar på att my ska komma hem till mig. jag kom hem för en liten stund sen efter att ha varit ute med max, tobias och elin. jag och elin drog hem efter skolan och åt nudlar, sen tog vi ut cykeln och cyklade till max och så kom han och tobias ut. vi åkte till centrum och stog där en stund och sen åkte vi till fyran. jag som tyckte att det var tråkigt som vanligt och kallt så jag åkte hem. dem andra skulle endå på träning sen och jag ville träffa my eftersom vi säkert inte hinner träffas imorgon. jag skulle jue vara med henne då men hon ska till stallet så jag ska nog vara med elin men vi får se. jag, max, tobias och elin kanske ska ta cyklarna imorgon allihoppa och sen åka iväg någonstans och ha en mysig picknik om det är fint väder (a) riktigt mysigt jue ! men max ska på bio med sin mamma så vi får se. men jag bloggar senare när jag inte längre är med my, puss & kram amanda <3

Anonym

hur blev det med duschingen? xX)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: