by amanda

|
hejsan svejsan, nu sitter jag i klassrummet och har precis slutat. vi väntar på elin som slutar om 10 minuter. jag annie lippa och elin ska till björkhagens skola för att lippa ska vara med my så vi andra följer med. jag skulle kanske vara med leon idag men han skulle vara med linn så det gick inte. men sen så kunde typ inte han vara med henne, och ja skit samma. jag fattade inte ett skit för lilla leon är inte alltid så tydligen. jag och matilda sitter i allafall framför varsin dator nu. matilda ska göra läxor och jag ska bara skriva blogg. efter vi vart i björkhagens skola så ska i allafall jag annie och elin hitta på något. jag vet inte riktigt vad ännu, men jag skriver mera ikväll när jag kommer hem. ikväll är det också föräldrar möte så jag hoppas att dom flesta föräldrarna säger att vi inte vill byta klasser ! men nu ska jag gå, pussar amanda. <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: