by amanda

|
nu har jag brottom. jag ska springa iväg till affären med pappa och köpa vofflor eftersom det är voffel dagen. jag har precis ätit soppa innan det och sen blir det jue som sagt vofflor. idag kom linnea och linn till min skola när jag slutade, vi drog direkt till tuben och åkte till fridhemsplan tror jag och sen åkte vi tillbaka till skärmarbrink. jag och linnea gick hem till hennes mamma som bor i blåsut så vi fick byta till farsta strand först och linn åkte till kusin för att de skulle ha träning. när vi i allafall kom hem till linnea så satt vi en liten stund framför datorn och sen åt vi varsin macka och drack jucie till. sen skulle hennes mamma och bror komma hem när som helst så vi drog ut och köpte varsin glass och sen åkte vi till kärrtorp och gick hem till mig. när vi kom hem såg jag att karro hade hyrt en film  så vi kollade på den, linnea hann inte se klart hela för hon vart upphämtad av sin mamma. men jag kollade klart på den och sen vart jag tvingad av min syster att lämna tillbaka den annars skulle hon "döda mig" -.- :s jag gjorde det och sen gick jag hem och satte mig framför datorn. sen kom pappa som sagt hem och vi åt soppa, men nu ska jag dra. puss & kram amanda <3
daniella

vad gjorde du i fredhemsplan då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: