by amanda

|

matilda ska snart komma hit, jag orkade inte gå och hon ville träffas så hon får komma hit. jag fick min tröja idag också, den jag hade köpt på gina tricot men glömmt hemma hos elin. jag provade den nyss och såg att man ser igenom på den men jag får väl ha ett vitt linne under (a) jag skulle egentligen fått tröjan igår men elin glömde ge den till mig. jag vet inte vad jag och matilda ska göra idag, men jag hoppas vi är inne men hon ville vara ute så vi får se. jag bloggar när jag kommer hem, pussar amanda. <3

dagens outfit, fast jag hade svarta nudie jeans innan jag kom hem och bytte till ksss.

daniella

älskar din adidas! <33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: