by amanda

|
hejhej, nu har jag precis kommit hem och jag sitter framför datorn och väntar på att ida ska ha ätit klart middag så vi kan träffas efter det. idag har jag som ni kanske förstog varit med ida efter skolan, vi träffades i sandsborg och sen gick vi direkt till min mamma för att jag skulle hämta lite pengar och sen drog vi och fikade i medis. efter det åkte vi till skarpnäck och sen tillbaka till kärrtorp. i kärrtorp såg vi max, matte och tobbe så vi sa hej till dem, och sen såg vi även fanny, julia, moa, emelie, putte, conrad, och några flera så vi sa hej till tjejerna och så stannade vi en stund med dem där. ida gick hem efter 10 minuter för att hon skulle äta och jag stannade kvar där. max hade tagit med svantes väcka från skolan för att han inte ville att det skulle bli snodd så jag fick ta hand om väskan men jag orkade inte ta med den hem så jag ringde svante och bad han komma dit och hämta den. i väntan på svante så gick emelie, julia och moa hem och när svante kom så tog han väskan och sen gick han hem igen. det var så länge sen jag var med fanny så jag stannade kvar där, vi stog och pratade och sådär. efter en stund gick max och tobbe hem och sen ville fanny, putte, conrad och dem till bagis och jag orkade inte följa med så jag gick som sagt hem. jag hoppas att jag också hinner äta middag innan ida är klar men jag skulle inte tro det för pappa klev precis innan för dörren. men nu ska jag gå, pussar <3
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: