by amanda

|
nu har jag suttit hemma framför datorn precis hela dagen. inte så speciellt roligt men vad gör man annars när man är sjuk och inte får gå ut ? när pappa kom hem så var tydligen han också sjuk, det verkar som magsjuk så jag får hoppas att jag inte också blir det. jag tror jag kommer gå till skolan imorgon, eller jag hoppas det i allafall. jag fattar inte, när alla andra är friska så är jag sjuk, och när alla är sjuka så är jag frisk? :o haha, men det är ganska najjs : ) jag väntar på att therese ska komma hem med donken mat till mig eftersom pappa inte orkar göra en riktig middag. jag har precis duschat och plattat håret. jag hoppas att det kommer ett godnatt inlägg, vi får se ! pussar amanda <3 jag bjuder på en bild på mig & annie och när hon var på mitt land i sommras. §


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: