by amanda

|

JIIPPII ! det gick att ladda in bilderna. Jag märkte att det fanns skit många bilder jag inte har lagt in så det kommer bilder från hela veckan. Puss & kram <3

Venne & Max.

Jag & Angelica.

Fyren.

Fyren.

Fyren.

gungan.

gungan.

jag i fredriks keps.
 
Hanna, Angelica, Melker, Jag & Svante.

Jag & Svante.

Melker & Leonard.

Jag & Hanna.

Jag, Angelica & Filippa.

Jag & Angelica.

tova

haha, såg ut som om ni hade kul;

Hanna

fett kul vi hade (; <3

tova

minnen vid den där gungan asså <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: