by amanda

|
förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering ! men jag hann inte skriva igår för jag sov hemma hos matilda med annie och matilda och vi orkade helt enkelt inte vara inne på datorn. men jag ska i allafall berätta vad vi gjorde. efter skolan när min klass slutade så drog jag annie matilda elin hanna matte max tobbe jonte venne melker tage matthew jacob fred fredrik rikard alex och två till tror jag till centrum. vi stog där allihoppa och hade skit kul verkligen ! det var länge sen vi var så många och hade så kul ! först stog vi i centrum, köpte godis, pratade, skrattade och allt möjligt sen drog vi till fyren och gungade på den stora gungan men sen ville vissa inte vara kvar så vi drog till centrum igen och gjorde samma som vi gjorde innan. vi åkte fram och tillbaka med tunnelbanan och mycket mycket annat och med tiden drog vissa. så vi var helt enkelt ute hela dagen i det fina vädret, från klockan 14:15 till 18:30 : ) sen när dem flesta hade dragit så åkte jag matilda matte annie och elin till bagis, matte gick hem och jag elin och annie gick och köpte godis. sen gick elin hem för att hon skulle äta middag men hon kände sig sjuk så hon kom aldrig. vi gick hem till tilda, åt middag och sen följde vi med hennes brorsa och hans kompis gustav till konsum för att handla glass och läsk till dem och sen gick vi hem igen. när vi kom hem så satte sig matilda och badade medans jag och annie stog brevid och lyssnade på musik. när matilda var klar gjorde hon sig i ordning och sen gick vi in till köket och satte på en amy diamond skiva på högsta volym och så stog jag annie och matilda på stolar i hennes kök, sjöng och hade öppet fönster. och sen efter typ 1-2 timmar så kollar vi ut, och då står madde, benny, felix, putte och minst 20 till och kollade på oss. så vi hoppade ner, släkte i hela lägenheten och smög oss fram till fönstret för att se om dem stog kvar. och det gjorde dem såklart så modig som jag var så öppnade jag fönstret och skrek " ni får autografer ( stavning? ) så gå hem nu " dem ba " vad duktiga ni var, är det fest eller ? " och vi skämdes som fan så vi sprang in i tildas rum, la oss på hennes säng och pustade ut ! senare när dem hade gått så gick vi in till tildas brors rum och spelade tvister med dem, fottade oss och lite annat och sen gick vi in till badrummet igen. jag tvättade håret och annie badade. efter fönade vi håret, tvättade av sminket, smörjde in oss och sen gick vi och la oss och pratade. sen somnade vi, när vi vaknade så låg vi och drog oss i säkert 2-3 timmar och sen fick vi brottom att gå upp för vi skulle träffa venne och matte i kärrtorps centrum. så vi fixade oss, sminkade oss och åt frukost och sen sprang vi till centrum för killarna var redan där. men snälla som dem var så kom dem till bagis centrum. vi åkte till kärrtorp, och satt utanför ica och pratade. sen kom matte och jonte och 5 min senare elin. vi var kvar i centrum en stund men sen gick vi till fyren. jag är åksjuk och åker inte på den stora gungan så jag ville gå hem efter ett tag. jag sa hejdå och när jag gått cirka 10 meter så kommer elin och annie springandes efter mig och ber mig komma tillbaka. jag vill såklart inte så dem frågade vad jag annars ville göra, så jag sa att vi kunde åka till globen. dem nej och så skrek dem hammarbybacken och sprang i väg till dem andra som var kvar vid gungan och frågade om dem ville dit men det ville dem inte. elin och annie kom inte tillbaka utan matte gjorde det, och han fick mig att komma tillbaka. det får han alltid, han får alltid saker att bli mycket roligare än vad dem egentligen är (a) så jag gick tillbaka med matte och då hade dem gått till klätterställningen så jag och matte satte oss på en bänk 5 meter ifrån och pratade. sen kom venne och matilda, matilda ställde sig framför mig och venne kom och sparkade lera på oss.. jag tror inte att det var med flit men det gjorde han i allafall. jag som hade mina nya vita lecoq skor på mig som jag bara hade haft i 3 dagar vart skit sur eftersom att jag knappt får använda dem och dem var vita men blev gråa. jag vart på skit dålig humör så jag började gå hemåt. då kom matte älskling springandes efter mig men även tilda och venne också efter ett dag. så följde dem mig hem och sen gick dem till centrum igen. nu sitter jag hemma och har lite ångest för att jag inte skrev igår ! men jag ska i allafall bara vara hemma resten av dagen tror jag och sen ska jag iväg till några vi blivit bjudna till med familjen. jag skulle egentligen sova över med hanna men jag fick inte "/ jag vet fortfarande inte hur man lägger in bilder så jag kan inte bjuda på några :'( men bilder från igår och idag kommer, men nu ska jag gå. puss & kram amanda <3


annie och filippa åker till idre imorgon och är borta i en vecka : ( jag kommer sakna er sjukt mycket tjejer ! 

dagens outfit. !


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: