by amanda

|

tagen av matildas blogg =)


Mobil Koll Bläddra Genom Kontakterna Släpp Efter 10 Sekunder.

1. Din största idol: Adam
2. Den du älskar mest: eewr
3. Någon du tycker är äcklig: Frida
4. Kommer du ha sex med näst: John
5. Den du tycker är snyggast: Malek
6. Fulaste personen du vet: Pappa
7. Ditt hemliga ragg: Venne
8. Vill du bli tillsammans med: Elin
9. Tycker du luktar äckligt: Ivar
10. Den du är kär i: Matte
11. Vill du gifta dig med: Tim
12. Någon du blir upphetsad av: Hanna
13. Den du drömmer om: Linus
14. Tog din oskuld: Paul
15. Den du gjort absolut allt med: Emma
16. Vill göra allt tillsammans med: Jenny
17. Tycker du luktar gott: Max
18. Tycker du är sexigast: Thrife
19. Den bästa du vet: Denise
20. Tycker du smakar gott: Gahzwan
21. Är du tillsammans med: Marika
22. Finaste människan: Seanbanan
23.Jag älskar dig: Donya


haha, allt stämmer inte =)

denise

men jag är ju den bästa du vet haha :P <3

Anonym

hahhaha,

fulaste prsonen: pappa!



hahaha, du e ju knäpp amanda :P haha :) <3

ronjja

hahaha,

fulaste prsonen:pappa!



hahaha, du e ju knäpp amanda :P haha :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: