by amanda

|
hej sötnos. nu är jag hemma, sitter framför datorn och samtalar lite smått med mamma, kollar bloggar och smsar. jag fick i allafall med mig angelica ut. vi åkte till globen och åt på donken och så kollade vi runt lite. sen åkte vi till hammarbyhöjden och gick till oliver där leon hubbe och oliver var tror jag. vi stog typ utanför och de på olivers ballkong. vi stog där ganska länge men till slut skulle de typ äta så vi väntade i 15 minuter och sen orkade vi inte längre så vi drog hem till angelica. åt middag, fixade oss lite och sen drog vi ut igen. vi åkte till hammarbyhöjden igen och gick sen till ip. vi pratade med leon i telen men han var också på ip så vi stog typ 10 minuter ifrån varandra. i allafall så tappade annie min mobil i marken så det blev en liten spricka i skärmen så jag vart sur och gick ifrån henne. jag trodde hon var efter mig men när jag sen var vid tunnelbanan väntade jag på henne i 10 minuter men hon kom aldrig så jag åkte till kärrtorp och mötte denise. vi åkte tillbaks till hammarbyhöjden och letade efter annie men hittade henne inte. men sen visade det sig att hon var hemma i allafall. vi gick runt lite, väntade på elin och när hon kommit gick vi runt lite och sen tog vi tunnelbanan till kärrtorp. en tjej jag bråkar med och hennes kompis var på tunnelbanan så när de gick av i kärrtorp följde vi efter de och försökte prata med tjejen jag bråkar med för hon peckade finger till oss och har kallat mig wannabe och grejer men hon gick och ignorera oss. menmen till slut drog vi i allafall till skorgkyrkogårdens tunnelbana och mötte svante där, vi tog tunnelbanan men jag gick av i sandsborg och drog sen hem. bilder kommer i nästa inlägg, pussar <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: