by amanda

|
nu har jag hållt på med maddes blogg ganska länge, ätit middag, kollat bloggar och packat till klassresan. något mer ska jag väl inte göra ikväll, sitter väl kvar här framför datorn och pratar med mina vänner på msn. ska snart logga in på facebook och kolla runt lite, kanske rensa mina mail för jag har redan 234 -.- jag kommer inte blogga på hela dagen imorgon men på torsdag kväll när jag kommer hem eftersom jag ska på klassresa och har inte tillgång till internet där. men jag har såklart mobilen med mig så den når ni som känner mig på. jag ska försöka ta massa bilder så ni får se min klassresa i bilder istället för att vara med på den själva. den sista stora saken vi gör med min klass, som jag kommer sakna så mycket ! men jag skriver ett till innan jag sover, puss amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: