by amanda

|
det som har hänt dig är hemskt, varför skulle det hända just dig? du är inte värd att behöva gå igenom något sådant. jag hoppas att du snart mår bättre, för du vet att oavsett vad som händer så finns han kvar i ditt hjärta. det finns ingenting jag kan göra för dig mer än att försöka finnas för dig så bra som det går. jag vet att du klarar det här för du är stark älskling. jag finns här för dig, och du kan prata med mig precis när du vill. jag kommer alltid att hjälpa dig, det vet du. jag är glad över att få ha dig vid min sida, du är underbar. jag älskar dig precis som du är my !
   
my efstrand

jag klarar det här...

tack för du finns, jag älskar dig.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: