by amanda

|
jag hade egentligen tänkt att uppdatera så fort jag kom hem från tjocka släkten men jag hade inte tid. vi gjorde oss i allafall klara här hemma, jag syster och matthias (systers pojkvän) och sen gick vi till coop nära och mötte pappa dära. vi tog bilen till tallkrogen hem till släkten. när vi kommit dit så var det inte många av släkten där men i allafall några så det var trevligt =) vi åt middag och satt länge länge efter det och pratade. ett tag senare var det fika, tårta + kakor med kaffe/te till. det var jätte trevligt men runt 8 tror jag klockan var så åkte vi därifrån. pappa skjussade syster och matthias hem till honom och sedan åkte vi hem igen. jag loggade direkt in på datorn men bloggade inte just då pågrund av att jag gjorde idolbilder till kissie dessie och paow. vi får väl se om de lägger in dem på bloggen =) jag är precis färdig med de och har just packat upp min väska från helgen. jag ska snart gå och duscha så vi hörs efter det, ska försöka blogga mycket då. vet bara inte vad jag ska skriva om, men det blir nog kanske "amanda tipsar" aja, pussar amanda <3
& såhär såg jag ut ikväll ;


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: