by amanda

|
vad ska man säga ? förlåt igen i allafall, jag sa ju att jag skulle blogga när jag vaknade. och jag vaknade runt 1 så jag gick direkt upp, åt frukost och skulle precis blogga då pappa säger att om jag vill åka hem tidigare med farmor så måste jag göra mig klar direkt. så jag hann helt enkelt inte skriva försen nu, vi åkte bil hem men stannade påvägen och köpte glass =) det var köer hem så det tog extra lång tid men nu är jag i allafall hemma i stockholm igen. jag ska snart ringa angelica och kolla vad hon har för sig. jag ska bort på middag runt 6 tror jag så jag hinner knappt vara med någon. kanske bara stannar hemma ? det är endå så fult väder. jag har just fått tandläkar tid också och jag är redan jätte rädd ! det är uförsig 10 juli fast vi kanske ska ändra till augusti men i allafall, tandläkare är bland det värsta jag vet ! men jag bloggar lite senare, pussar amanda <3

olivia sötnos =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: