by amanda

|
10 saker ni inte visste om mig ;

* förut ville jag färga mitt hår svart men ångrade mig av olika stjäl.
* jag har 2 landställen, ett i väddö och ett i marum typ ..
* jag älskar musik !
* jag är mer rädd för döden än någonting annat.
* jag spenderar säkert mer än 2 timmar framför datorn varje dag.
* jag har smsat 15202 sms på lite mer än 2 månader.
* jag läser desirees, paulinas och kissies blogg dagligen.
* jag har 3 bloggar men använder bara den här.
* jag har 5 olika msn adresser men använder bara en.
* jag har sl kort för första gången i mitt liv just nu, sommarkortet =)
Anonym

ha en bra lördagkväll Masken !

linn pettersson

det du.. =) <3

linn pettersson

det du.. =) <3

evelina

har också landställe i väddö<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: