by amanda

|
jag har verkligen ingen lust att skriva men jag gör det i allafall. jag känner mig så nere, vart är världen påvägen ? jag har ingen aning, men det känns hemskt att så många dör så nära varandra. i allafall så har elin dragit för drygt 2 timmar sen med bussen. hon var tvungen att åka hem av någon andledning så jag pappa therese lillebror och matte (systers pojkvän) drog ut och fiskade. karro sommarjobbar så hon kunde tyvärr inte följa med. vi fiskade strömming och fick en massa fisk men det var kallt och det regnade så vi åkte hem efter ett tag. vi har precis kommit tillbaka, jag sitter framför datorn och äter några konstiga skumma nötter.. hmm, inte alls så gott =) men nu ska jag dra mig. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: