by amanda

|

hej bloggen och förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft tillgång till dator. som filippa skrev så sov ju jag hos elin så vi satt helt enkelt inte framför datorn. i allafall så är jag hemma nu men ska snart hoppa in i duschen. elin är här och vi ska snart åka till mitt land. jag har precis packat klart ska bara duscha och klä på mig sen åker vi så vi hinner till tvärbanan.



igår i allafall så vaknade jag och matilda av att våra städare hade kommit så vi var tvugna att gå upp och göra oss klara väldigt snabbt eftersom städarna väntade på oss. så då hann jag inte blogga innan. jag drog direkt till kärrtorp och mötte filippa där. vi tog tunnelbanan till slussen och sen båten till grönan. på grönan var det någon jävla mini fjortis (kille) som tog mig på låret med flit och sen vände sig om och låtsades som ingenting. sen ringde det i min telefon, killen ba " host host fjortis " jag ba hmm (?) sen försvann de så jag och filippa gick och letade efter honom medans vi åkte och så. sen hittade jag honom, och jag var bara 10 sekunder från att spotta på honom men ångrade mig.. vid 5 drog vi därifrån. filippa åkte hem och jag sprang till elin för att hinna med hennes buss till älta som vi skulle med. jag hann i allafall med den så när vi kommit till älta så åt elin middag och sen tog vi bussen tillbaks till slussen och sen båten till grönan. det var ju nrj där så vi kollade lite på de som uppträdde sen var vi tvugna att dra därifrån för att inte missa bussen. när vi sen kommit tillbaks till älta lämnade vi elins väska och sen gick vi ut och satt på några gungor och lyssnade på musik. klockan hade hunnit bli runt 11 så vi gick in och gjorde nudlar med hennes syster emelie. men vi var för högljudda efter en stund så vi gick in till emelies rum och låg där och krigade i emelies säng om vem som skulle få mest plats i sängen. jag och elin gick sedan in i hennes rum och låg och lyssnade på musik sen somnade vi. när vi vaknade gjorde vi frukost och sen städade vi deras marsvinsbur och packade elins väska. sen fick vi skjuss till mig. nu är vi som sagt här och jag ska snart hoppa in i duschen. vid 3 någonstans ska vi möta min farmor vid stora essingen (stavning?) och få skjuss till landet. jag bloggar när vi kommit fram, pussar amanda <3

dead by april på nrj
 

janet leon

dead by april igen
 


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: